• Wycieczka do Warszawy

• W dniach 6-7.06.2019 r. uczniowie Zespołu Szkół uczestniczyli w dwudniowej wycieczce do Warszawy. Organizatorem wyjazdu byli opiekunowie Samorządu Uczniowskiego.

Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Stare Miasto, w tym Zamek Królewski, Plac Zamkowy, Kolumnę Zygmunta, Pałac Prezydencki, Warszawską Syrenkę, Pomnik Małego Powstańca. Mieliśmy okazję zobaczyć zmianę warty przy Grobie Nieznanego Żołnierza. Spacerowaliśmy po warszawskich Łazienkach. Na nocleg udaliśmy się do pensjonatu „Melodia” w Legionowie.

Drugiego dnia wjechaliśmy windą na punkt widokowy Pałacu Kultury i Nauki, z którego oglądaliśmy w całej okazałości naszą stolicę. Warszawskim metrem dotarliśmy do gmachu Biblioteki Uniwersyteckiej, gdzie mogliśmy podziwiać jeden z największych i najpiękniejszych ogrodów dachowych w Europie. Na koniec zwiedziliśmy Stadion Narodowy, pokonując trasę „Piłkarskie emocje”.

Dzięki uprzejmości restauracji McDonald’s uczestnicy wycieczki otrzymali bezpłatne posiłki w restauracjach tej sieci w Warszawie i Sierpcu.